úterý 7. července 2015

Patchwork jak ho vidím já

Nikdy jsem neměla ráda patchwork.
Šílené polštáře a přehozy z ještě šílenějších látek.
Když jsem začala šít a představila si množství práce, která za tím vším určitě je, děsil mě patchwork ještě víc.
A když jsem zjistila, že většina těch věcí není ušitá z odstřižků a zbytků látek...
Proč někdo látku rozstříhá, aby ji pak znovu sešil?

Postupně jsem ale začala zjišťovat, že existují i jiné látky než ty "utěrkoidní" a  "zástěroidní" z běžného českého obchodu s metráží.
Že existují kolekce látek, které navrhují úžasní lidé (hlasuji pro Lottu Jansdotter), a že když se zkombinují látky, které spolu ladí, ladí většinou i výsledek.
A že vlastně někdy nejlépe vypadá patchwork z jednobarevných látek.
A když mi došlo, že touto technikou nemusím nutně ušít jen přehoz, bylo vymalováno.
Kdo začne googlovat, propadne :-)



black and mint triangle quilt
Když ladí vzory




Heart quilt block - love this idea! Follow link from this post to instructions (towards bottom of post - linked post has no Pinterest button) inc cool shortcut for all quilting & video!
Když ladí barvy


Red Rooster Quilts: Shop | Category: Patterns - Download for FREE | Product: Bellas Bird Schooner Blue Downloadable Quilt Pattern
Když ladí všechno...


Live a Colorful Life: Animal Planet: the quilt (and LOTS of pictures)
Quilt Pattern, PDF, Triangle quilt, KONA Solids, modern patchwork, blue, orange, black, grey. -- An interesting triangle quilt
Pro děti


Two of my favorite things - triangles and mint! Would look great in a little girl or little boy space alike. #fisherprice #pinparty
Moje oblíbené trojúhelníky

Paper pieced paper plane- quiet time
Toto je taky patchwork


Room39 Technicolour Cushion #2
Něco jednoduchého pro začátek


Hyacinth Quilt Designs: Bella
A hódně vzdálený cíl nakonec :-)

Více inspirace pro patchwork tady.


Žádné komentáře:

Okomentovat